Oldalak

2011. július 31., vasárnap

Újdonságok

Szóval, gondoltam szólok mindenkinek, hogy élek és este hozom a fejezetet :3 Remélem senki nem haragudott meg nagyon, amiért ennyit késtem vele, sajnos közben le is betegedtem, még mindig kóválygok kicsit. De újult erővel vetem bele magam a munkába az utolsó "szabad" hónapom kihasználva, hogy annyi frissel lepjelek meg bennetek, amennyivel csak lehet. :3 Este hozom a fejezetet, addig ti írjatok minél többen és minél többet! :D
Kezdetnek, megmutatnék nektek egy új borítót, amit én csináltam a könyvhöz :D Kíváncsi vagyok a véleményetekre :) Ti mit szóltok?
Írjátok meg a véleményetek kommentben légyszi, most nem "vérre menő" dolog, de akinek eszébe jutott valami mikor ránézett, legyen szíves írni nekem pár sort, azért nagyon hálás lennék. :3 És még egy véleményt is kérnék a borító mellett: Mit gondoltok a történetről?
Láttam ugyanis, hogy a facebook oldalon eléggé megcsappant a "nézettség". Aki olvassa a blogot, és rendszeresen követi, legyen szíves kézfeltartással jelezni hozzászólásban, csak hogy fel tudjam mérni, kinek tetszik :D Akinek több ihlete van írja meg miért tetszik neki a történet, és miért nem. Nagyon kíváncsi vagyok ugyanis, hány embert fogtam meg és mivel.
Szerezzetek még pár barátot nekünk, ha tetszik a történet, minél többen vagyunk, annál jobb! :) Na de nem szaporítom tovább a szót: Jöjjön a borító!

2 megjegyzés:

  1. Szia!!
    Végre hallok felőled! örülök neki, hogy este már az új fejezetet olvashatom!
    Nos a borítóról annyit, hogy első ránézésre megfogott. Ha ezt meglátnám egy könyvesboltban már csak a borító miatt is megvenném! :)
    A történetről pedig, hát nem tudok mit írni. Én igazából nagyon szeretem olvasni, mert tetszik a történet. Az ahogyan Eloise viselkedik, ahogy Adric néha bolondozik. Ez egy olyan történet, amit szerintem mindenki nagy örömmel olvas.
    Szóval alig várom már a fejezetet!! ^^
    puszi Grétii (első komi!! :D most örülök a fejemnek xD)

    VálaszTörlés
  2. Szia!

    A borító nekem is nagyon tetszik, imádom az ilyen tekeredős/csavarodós mintákat, amivel szegélyezted, és a betű is szép. A lány képe pedig már a ruhája miatt is megfogott, mivel odavagyok a régi, díszes szoknyákért is. Meg azzal, hogy az arcát levágtad (gondolom azért, mert nem is úgy nézett ki, mint a Te főszereplőd, vagy mert inkább az olvasó fantáziájára akartad bízni az elképzelését) kicsit titokzatosságot sugall a borító, ami eleve felkelti a kíváncsiak figyelmét :)
    A történetedben főként az tetszik, hogy érzékletesen leírod a jeleneteket, mégis gördülékeny és eseménydús. Teljesen magam elé tudom képzelni, és beleélni magam helyzetbe :D
    Jó hogy nem lehet ráhúzni egy sablonsztorit, és nem tudja előre kikövetkeztetni az olvasó, hogy mi fog következni. Látszik rajta, hogy alaposan kigondoltad, és utánajártál annak a kornak. A nyelvezete korhű, és igaz, hogy olvastam olyan történetet, aminek a párbeszédei, és a főszereplő viselkedése jobban hasonlítottak az akkori korra, de az azzal járt, hogy az illető már a tizedik fejezetnél járt, és még nem sok újdonságot olvastam attól, ami az első fejezetekben történt. Ezt ne úgy vedd, hogy nem korhű a párbeszéd és a leírás, mert nagyon jól megcsináltad, és látszik mögötte a sok kutatómunka, hanem úgy, hogy szerintem Te a gördülékenységre, és az izgalmakra specializálódtál, ami egyszerűen magával ragadja az olvasót, és nem köntörfalazol, hanem belevágsz a dolgok közepébe. Az olvasót megdöbbented az ilyen lépésekkel, de ezért is tetszik nagyon a történet, mert itt nincs az az érzésem, hogy történjen már valami, mert olyan unalmas :) Ha valaki belekezd, egyszerűen képtelenség, hogy letegye, mert olyan izgalmas és kidolgozott :D
    Oké, lehet, hogy ismételgettem magam, de remélem érted, hogy mi tetszik a történetben :P

    Eslina

    VálaszTörlés