Oldalak

2011. július 28., csütörtök

Bocsánatkérés

Elnézést, hogy azóta sem kaptátok meg a fejezetet. Pocsék idő van erre mifelénk, szakad az eső, néha jég és egyéb finomságok, amik keresztbe tesznek az áramnak. Nem beszélve az internetről, a legkisebb fuvallatra eltűnik...
Jelezni akartam, hogy élek, és nem felejtettelek el bennetek. Olvasgattam a kész fejezetet a minap internet nélkül, és arra jutottam, átírom az egészet, mivel nem találtam kellőképp megfelelőnek. Sajnálom, de még egy-két napot várnotok kell a fejezettel, míg a múzsám homlokon csókol, és én is nem ítélem szalonképesnek a részletet. Annyit elárulok, nagy csattanó lesz a végén, és talán fény derül mindenre, de legfőképp az "álarcos" titokra.
Hogy Eliose megenyhül-e? Az még a jövő titka, Adric (még ha nem is szándékosan) de csúnyán elbánt vele. Majd meglátjátok, mivel békítgeti a lányt.
De ha nem bánjátok, kicsit még dolgoznék a fejezeten, most olyan kis semmitmondó, nem izgalmas és semmi nem történik benne. Egy összecsapott tákolmánynak érzem, annyira szerettem volna a kedvetekért gyorsan kész lenni a fejezettel, hogy csak fel kelljen töltenem mikor meglett a hsz. Viszont nem érzem elég jónak, sajnálom.
A türelmetek kérem! Csak még 1-2 nap ígérem!

Puszi minden kedves olvasómnak! Remélem felétek több a napsütés. Ez az idő teljesen lehangol... :(

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése