Oldalak

2011. június 15., szerda

Visszatértem!!!!


Nem hagylak titeket sokáig a sötétben tapogatózni, ígérem! ;) A hétvégén leshetitek az oldalt az új fejezet után, mert kőkeményen beindul ismét a sztori :D Nem hagyjuk, hogy a főhőseink túl sokáig élvezzék egymást ott az avarban heverve, ki alul, ki felül ;) :D

Mint látjátok, kicsit változtattam a dizájnon, remélem senki nem bánja :P :D
És igen, még egy fontos újítás: Be fogom vezetni ezentúl az öt hozzászólás szabályát. Ezentúl ti fogjátok megszabni, mikor lesz a következő fejezet, méghozzá oly módon, hogy írtok egy pár mondatos véleményt a fejezetek végére. Csak hogy ösztönözzetek ;) :D Szóval:

Öt hozzászólás után érkezik ezentúl a következő fejezet. Ez a szabály a hatodik fejezetre még nem vonatkozik, mert azt a hétvégén kommentektől függetlenül is felteszem. De a hetedik fejezetet már ti szablyátok meg, mikor lesz :3 Adjatok nekem egy kis munkát :D

Élvezzétek a meleget és a napsütést, használjátok ki a nyarat, és remélem kellemes kikapcsolódást fog jelenteni mindenkinek a történetem.

Puszi: Alysia

3 megjegyzés:

  1. Szia Alysia! :)

    Nagyon örülök, hogy visszatértél, és teli, megújult energiával;)
    A dizi nagyon jó lett;) Ne aggódj!:)
    Itt leszünk és összehozzuk az 5 komit;) Sőt, többet is:D
    Már kíváncsi vagyok a folytatásra, hisz az előző fejezettel nagyon összezavartál.....

    puszi: Pixiee

    VálaszTörlés
  2. Tuti, hogy többet is hozunk. Én már nagyon kíváncsi vagyok és kárpótolnod kell minket a kihagyásért drágám. De jó lesz megint mit olvasnom :P Végre. És imádom ezt az hátteret és fejlécet. :P puszyka.

    VálaszTörlés
  3. Szia!
    Tök jó, hogy megint itt vagy! Már alig várom, hogy olvashassam a történet folytatását. Nagyon felcsigáztál! :) És szerintem nagyon jó ötlet, ez az 5 komment után jön a következő fejezet. Mert hát lássuk be vagyunk néhányan olyanok (köztük vagyok én is :$ ) Hogy egyszerűen nem tesznek hozzászólásokat, mert vagy nincs véleményük, vagy annyira jó, hogy nem talál rá szavakat. Nálam a te történetednél az utóbbi lépett érvénybe, de igyekszem majd! Ami a dizájn illeti, nekem nagyon bejön. Tetszik az a minta, ami a bejegyzés után van! Na de elég ennyi szó. Nagyon várom már a következőt! :)
    puszi Grétii

    VálaszTörlés